Subject: Vastus Fwd: Pöördumine
From: "Aare Objartel" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Inge Muskina" <[email-masked]>,Jegor Tšumakov <[email-masked]>, <[email-masked]>,Narva-Jõesuu Linnavalitsus <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 13:46:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

saime Teie poolt saadetud kirja 17.07.2024.a nr 7.2-2.3/4628-3 kätte.

Teie poolt saadetud kirjas on üleskutse saada kokku Narva-Jõesuu 
Linnavalitsuses ja arutada teemat Narva-Jõesuu linna

haldusterritooriumil asuavate ehitiste kasutusviiside muutmiseks nende 
tegelikule kasutusviisile.

Ehitisregistris teeb muudatusi Narva-Jõesuu linnavalitsus ehk täitevvõim.

Narva-Jõesuu linnavolikogul pole alust sekkuda otseselt linnavalitsuse 
töösse. Seega antud teema arutelusse volikogu kaasata pole võimalik, kui 
vaid revisjonikomisjoni

kelle pädevuseks on linnavalitsuse töö kontrollimine.

Linnavalitsuse majandusosakonna juhataja sõnul olla ta Päästeametit 
teavitanud, mis tingib ehitisregistrikannete muutmisega viivitamine ja see 
on tööjõu puudus,

palju tööd ja ressursside puudus jne. Mäletan Vaivara valla aega, kus juba 
siis tõstatasin küsimused, miks hoonetel ja mõnel  korteril on kasutusviis 
registri ja tegelikusega erinev.

Kuid sinna see jäigi.

Linnavalitsus andis teada, et 27. 08. 2024.a kell 15:00 sobib  koosoleku 
korraldamiseks. Lasen kutsed ette valmistada ja laiali saata.

Kutsun kohale Narva-Jõesuu Linnavalitsuse majandusosakonna juhataja, 
aselinnapea ja tulen ka ise.

Vaatame mida saab selle lahenduseks ette võtta.

Lugupidamisega

Aare Objartel

Narva-Jõesuu Linnavolikogu esimees

-------- Edastatud kiri -------- 
Teema: 	PöördumineKuupäev: 
Wed, 17 Jul 2024 09:25:07 +0000Saatja: 
Päästeamet  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Saaja: 
Aare Objartel  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>, Inge Muškina 
<mailto:[email-masked]> <[email-masked]>PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Pöördumine, mis on registreeritud 17.07.2024, numbriga 7.2-2.3/4628-3.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
telefon: 628 2000